Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2015

Η ΠΡΩΤΗ ΣΙΜΟΕΣ !!

Το χαμόγελο δεν φεύγει από τα χείλη του. Ο Αντρέ Σιμόες είναι στην Αθήνα από τα μεσάνυχτα, πήγε στο ΟΑΚΑ και έδωσε και την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ως παίκτης της ΑΕΚ. 
Δείχνει ορεξάτος, προσγειωμένος, σοβαρός και ενθουσιασμένος, απ' όσα λέει για τους στόχους της ΑΕΚ και τη σχέση αγάπης που έχει ήδη αναπτύξει με τον κόσμο της ομάδας. 
Διαβάστε αναλυτικά την πρώτη συνέντευξη του Σιμόες στο aekfc.gr: 
«Όταν η ΑΕΚ ενδιαφέρθηκε για εμένα και μου έκανε πρόταση, για εμένα ήταν κάτι το απίστευτο. Είναι αυτό που λέμε ότι τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Γιατί είναι όνειρο να ενδιαφερθεί για σένα μία τόσο μεγάλη ομάδα στην πρώτη σου επαγγελματική σεζόν στην πρώτη κατηγορία του πρωταθλήματος της χώρας σου»…

Ο Αντρε Σιμόες δεν έκρυψε τη χαρά του που αποτελεί μέλος της ομάδας της ΑΕΚ από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στην Αθήνα και στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Για αυτό το χαμόγελο, που δεν μπορούσε να κρύψει, δέχτηκε την πρώτη ερώτηση από το aekfc.gr.

«Είναι αλήθεια! Ημουν συνεχώς με το χαμόγελο με το που εμφανίστηκα στο αεροδρόμιο. Και δεν ήταν προσποιητό. Προερχόταν από μέσα μου, βαθιά! Ο λόγος που με έφερε στην ΑΕΚ είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος με τη συμφωνία μου με τη νέα μου ομάδα και με το όλο πρότζεκτ. Εχω αρχίσει από τώρα να νιώθω κάτι σαν φίλος με όλους τους οπαδούς της ΑΕΚ»

-Οι πρώτες σου εντυπώσεις από τις πρώτες ώρες στην Αθήνα;
-«Πρόκειται πραγματικά για πολύ ωραία πόλη, τώρα αρχίζω να την μαθαίνω, απολαμβάνω αυτές τις πρώτες ώρες, αλλά το σημαντικό για εμένα είναι ότι δεν βλέπω την ώρα να αποτελέσω ενεργό μέρος της ομάδας και να φορέσω τη φανέλα της. Να κάνω την πρώτη μου προπόνηση»

-Απ’ ότι καταλαβαίνουμε έχεις ήδη αρχίσει να χτίζεις τις σχέσεις σου με τους οπαδούς της νέας σου ομάδας…
-«Αυτό φάνηκε και χθες στο αεροδρόμιο. Και η αλήθεια είναι ότι οι φίλοι της ΑΕΚ με έχουν εντυπωσιάσει μέχρι σήμερα. Η επαφή μας έχει ξεκινήσει μέσω του facebook και πραγματικά μου έχουν στείλει τόσα πολλά μηνύματα υποστήριξης και αγάπης που είναι κάτι που δεν το περίμενα και ειλικρινά δεν έχω ζήσει στη μέχρι σήμερα ποδοσφαιρική μου καριέρα»

-Ποιο εκτιμάς ότι είναι το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σου πλεονέκτημα;
-«Το είπα και χθες. Είμαι πολεμιστής μέσα στο γήπεδο και αυτό που με ενδιαφέρει είναι σε κάθε παιχνίδι να δίνω το 100% που μπορώ. Πιστεύω επίσης ότι είμαι ένας έξυπνος ποδοσφαιριστής με τη δυνατότητα να προβλέπω το παιχνίδι και τη φάση πριν καν εξελιχθεί. Τουλάχιστον αυτό είναι που θέλω και συνεχώς επιζητώ να βελτιώνομαι»

-Ξεκίνησες από τις Ακαδημίες της Πόρτο, αλλά μετά επαγγελματικό ντεμπούτο έκανες από μικρότερη ομάδα και χαμηλότερη κατηγορία. Βλέπεις την ΑΕΚ ως ένα βήμα για να συνεχίσεις ακόμα πιο ψηλά; 
-«Ξεκίνησα την επαγγελματική μου καριέρα από την τέταρτη κατηγορία του πορτογαλικού πρωταθλήματος και μέχρι σήμερα έχω κάνει όλα τα βήματα. Στην τέταρτη κατηγορία και στην τρίτη με την Παντροένσε, στη δεύτερη με τη Σάντα Κλάρα και στη συνέχεια με την Μορεϊρένσε ανεβήκαμε από τη δεύτερη κατηγορία στην πρώτη και εφέτος έκανα μία πολύ καλή σεζόν στην πρώτη κατηγορία στην Πορτογαλία. Τώρα το επόμενό μου βήμα λέγεται ΑΕΚ και για να είμαι ειλικρινής όταν εμφανίστηκαν οι άνθρωποί της και μου έκαναν πρόταση ήταν για μένα σαν ένα μεγάλο όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Τη συγκεκριμένη στιγμή της καριέρας μου δεν περίμενα καν να εμφανιστεί στο δρόμο μου μία μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ»

-Είναι πολλοί οι συμπατριώτες σου που έχουν περάσει από την ΑΕΚ. Εχεις μιλήσεις για να πάρεις πληροφορίες όλο αυτό το διάστημα; 
-«Με τον μόνο με τον οποίο έχω μιλήσει είναι ο Ελντερ Μπαρμπόσα, που προέρχεται από το Πόρτο, που είναι και η δική μου πόλη προέλευσης. Από εκεί και πέρα γνωρίζω πολύ καλά ότι ο Φερνάντο Σάντος έχει υπάρξει προπονητής της ΑΕΚ και ότι έχουν παίξει εδώ ο Μπρούνο Αλβες, ο Ζεραλδο και ο Εντίνιο. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει από την Πορτογαλία με βάση τα δικά τους λόγια και τον Τύπο είναι ότι μπορεί κάποια στιγμή να έφυγαν, αλλά διατήρησαν τους δεσμούς με την ομάδα και με τον κόσμο της. Αυτό για εμένα μετράει πολύ»

-Καταλαβαίνω ότι για εσένα μετράει πολύ η χημεία με τον κόσμο και όχι μόνο η επαγγελματική καριέρα εντός γηπέδου
-«Ακόμα και στην Μορεϊρένσε το είχα αυτό. Μου αρέσει η αγάπη του κόσμου, μου άρεσε να βγάζω στο δρόμο φωτογραφίες με τους φιλάθλους, μου αρέσει πολύ αυτό το κομμάτι. Εκτιμώ ότι είναι μέρος της δουλειάς μας γιατί εκτός των άλλων με αυτό τον τρόπο δημιουργείς νέους οπαδούς και τους φέρνεις κοντά στην ομάδα»

-Πως θα προσδιόριζες τους στόχους σου με την ΑΕΚ;
-«Πρώτα απ’ όλα να ξεκινήσω στη νέα μου ομάδα και να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, γιατί δεν είναι πάντα εύκολο αυτό όταν έρχεσαι από άλλη χώρα και από άλλο πρωτάθλημα. Αυτό που προέχει τώρα για εμένα είναι να συγκεντρωθώ στα νέα δεδομένα της καριέρας μου»

-Και μετά;
-«Και μετά πάμε για όλους τους στόχους που μπορούμε να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε. Και γιατί όχι; Να πάμε για το πρωτάθλημα από την πρώτη κιόλας σεζόν»

-Αυτό που επίσης καταλάβαμε είναι ότι έχεις ξεκινήσει να μαθαίνεις και ελληνικά… 
-«Μέσω facebook οι οπαδοί της ΑΕΚ έχουν γίνει οι πρώτοι μου… δάσκαλοι! Αυτοί μου έχουν μάθει τις πρώτες λέξεις, αυτοί μου έμαθαν να λέω… ΑΕΚάρα»

-Θα συνεχίσεις να μάθεις τη γλώσσα;
-«Ναι, σίγουρα! Θέλω να μάθω περισσότερα από το να λέω… ευχαριστώ πολύ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002