Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2017

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΙΣΤΑΣΟΝ !!

Στην πρώτη του προπόνηση με την ΑΕΚ, έπαιξε... μπασκετ. Όμως, αποκάλυψε ότι ο ρόλος δεν του ήταν άγνωστος. Ο Άρνορ Τρίστασον έδωσε συνέντευξη στους απεσταλμένους του Τύπου στην Πολωνία και μίλησε για όλα. Για τη μεταγραφή του στην Ένωση, για τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησε, για τους στόχους του... Μόνο για ένα πράγματα δεν μίλησε: για την συνέντευξη του αθλητικού διευθυντή της Ραπίντ, τονίζοντας απλά ότι... μπορεί να έχει την άποψή του.
-Πές μας για τη μεταγραφή σου στην ΑΕΚ. Για την απόφαση που πήρες και πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν για σένα;
«Πριν από μία εβδομάδα έμαθα για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ, μου μίλησε γι’ αυτό ο ατζέντης μου και αμέσως ρώτησα για να μάθω πληροφορίες. Μίλησα με συμπατριώτες μου που έχουν παίξει στην Ελλάδα όπως τον Γκρέταρσον και τον Φιμπόγκασον και πήρα την απόφαση μου. Οι άνθρωποι με τους οποίους μίλησα μου είπαν τα καλύτερα λόγια για την πόλη και την ομάδα και έτσι ήταν εύκολο να πάρω την απόφαση μου».
-Ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για σένα η προοπτική της συμμετοχής σου μέσω της ΑΕΚ στον γ' προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ;
«Όταν άκουσα για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ φρόντισα να μάθω γι’ αυτήν και είδα ότι έχει περάσει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ και αυτό ήταν οπωσδήποτε για μένα ένα ακόμα επιπλέον κίνητρο».
-Πριν έρθεις στην ΑΕΚ γνώριζες κάτι για την ομάδα, αλλά και για το ελληνικό πρωτάθλημα;
«Πριν από την πρόταση ήξερα τις μεγάλες Ελληνικές ομάδας όχι τόσο το πρωτάθλημα όσο την ΑΕΚ, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ, αλλά όταν έμαθα και για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ ασχολήθηκα να μάθω ποια είναι και ποια είναι η ιστορία της».
-Μπορείς να παρουσιάσεις τον εαυτό σου στον κόσμο της ΑΕΚ; Σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι;
«Είμαι ένας παίκτης που παίζει στα πλάγια, είμαι δεξιοπόδαρος και μου αρέσει να φέρνω τη μπάλα στο χώρο και να κινούμαι στη μεγάλη περιοχή».
-Μίλησες με τον Εϊντουρ Γκούντγιονσεν πριν έρθεις;
«Δεν έχω μιλήσει ακόμα, γνωρίζω ότι έχει αγωνιστεί στην ΑΕΚ και σκοπεύω να μιλήσω μαζί του αργότερα».
-Το γεγονός ότι η ΑΕΚ έχει πολλά χρόνια να κατακτήσει το πρωτάθλημα αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για σένα; Να συνδυάσεις δηλαδή την πρώτη σου χρονιά στην ομάδα με τον τίτλο;
«Όπου έχω παίξει ποδόσφαιρο έχω κάνει πρωταθλητισμό το ίδιο και εδώ, εξάλλου κάθε παίκτης που παίζει στην ΑΕΚ έχει υψηλούς στόχους».
-Ο αθλητικός διευθυντής της Ραπίντ Βιέννης τόνισε ότι είσαι καλός παίκτης, αλλά δεν αντέχεις στην πίεση. Τι έχεις να πεις;
«Η γνώμη του τεχνικού διευθυντή της παλιάς μου ομάδας είναι δική του και όχι δική μου».
-Πέρυσι αγωνίστηκες σε 33 αγώνες με τη Ραπίντ Βιέννης. Για ποιο λόγο έφυγες από την αυστριακή ομάδα;
«Οι λόγοι για τους οποίους αποχώρησα από την Ραπίντ Βιέννης είναι ποδοσφαιρικοί αλλά και προσωπικοί. Τα έβαλα όλα στη ζυγαριά και αποφάσισα ότι πρέπει να αναζητήσω ένα καινούριο μέλλον».
-Πρώτη μέρα στη νέα σου ομάδα και προπονήθηκες στο ...μπάσκετ. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου απ' αυτή την πρώτη προπόνηση;
«Η πρώτη μου προπόνηση περιείχε και μπάσκετ, ένα άθλημα με το οποίο έχω σχέση. Μέχρι τα δεκατέσσερα μου έπαιζα μπάσκετ στην Ισλανδία και μάλιστα είχα συμπεριληφθεί και στην Εθνική ομάδα Κ15».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002